Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
L-systémy ve 3D grafice
Marček, Ján ; Zuzaňák, Jiří (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Modelovaním pomocou L- systémov vzniká veľké množstvo problémov, ktoré sú analyzované a riešené v tejto práci. V práci je rozobratá tematika L - systémov, s využitím jME grafického rozhrania, ktorá vedie k vytvoreniu aplikácie pre generovanie krajinky.
Závodní hra ve 3D
Ševčík, Martin ; Láník, Aleš (oponent) ; Šuška, Boris (vedoucí práce)
Táto bakalářská práce se zabývá problematikou řešení interakce Java Monkey Engine (jME) a modelů vytvořených v programu Autodesk 3D Studio Max. Obsahuje teoreticky základ k architektuře jMonkey Engine a herní knižnici Lightweight Java Game Library (LWJGL). Dále popisuje techniky při práci s objekty ve 3D scéně a jejich způsob implementace.
3D závodní hra pro platformu Android
Ševčík, Martin ; Polok, Lukáš (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Táto diplomová práce se zabývá možnostmi využití open source 3D herního enginu Java Monkey Engine (jME) při vývoji aplikací pro platformu Android. Obsahuje teoretické poznatky k architektuře jMonkey Engine a platformě Android. Dále popisuje použité techniky a externí knihovny při řešení problému interakce jME a Androidu a při práci s objekty v 3D scéně a jejich způsob implementace.
3D aplikace v Javě
Slavík, Roman ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje rozdíly mezi grafickými knihovnami Java3D API a jMonkey engine. První část práce je zaměřena na vlastnosti a rozdíly v architektuře obou knihoven. Ve druhé části je pomocí několika testů srovnán jejich výkon, přičemž důraz je kladen zejména na počet vykreslených snímků za vteřinu, vytížení procesoru a pamětovou náročnost. Třetí část se pak zabývá návrhem a implementací demonstrační aplikace v prostředí jMonkey engine.
Letecký simulátor v javě
Hacaj, Marián ; Žák, Pavel (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Práce popisuje (porovnává) dvě grafické knihovny Java Monkey Engine a Java 3D a rozdíly mezi nimi. Dále je v práci popsaná implementace jednoduchého leteckého simulátoru v knihovně Java Monkey Engine.
Závodní hra ve 3D
Ševčík, Martin ; Láník, Aleš (oponent) ; Šuška, Boris (vedoucí práce)
Táto bakalářská práce se zabývá problematikou řešení interakce Java Monkey Engine (jME) a modelů vytvořených v programu Autodesk 3D Studio Max. Obsahuje teoreticky základ k architektuře jMonkey Engine a herní knižnici Lightweight Java Game Library (LWJGL). Dále popisuje techniky při práci s objekty ve 3D scéně a jejich způsob implementace.
3D aplikace v Javě
Slavík, Roman ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje rozdíly mezi grafickými knihovnami Java3D API a jMonkey engine. První část práce je zaměřena na vlastnosti a rozdíly v architektuře obou knihoven. Ve druhé části je pomocí několika testů srovnán jejich výkon, přičemž důraz je kladen zejména na počet vykreslených snímků za vteřinu, vytížení procesoru a pamětovou náročnost. Třetí část se pak zabývá návrhem a implementací demonstrační aplikace v prostředí jMonkey engine.
Letecký simulátor v javě
Hacaj, Marián ; Žák, Pavel (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Práce popisuje (porovnává) dvě grafické knihovny Java Monkey Engine a Java 3D a rozdíly mezi nimi. Dále je v práci popsaná implementace jednoduchého leteckého simulátoru v knihovně Java Monkey Engine.
3D závodní hra pro platformu Android
Ševčík, Martin ; Polok, Lukáš (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Táto diplomová práce se zabývá možnostmi využití open source 3D herního enginu Java Monkey Engine (jME) při vývoji aplikací pro platformu Android. Obsahuje teoretické poznatky k architektuře jMonkey Engine a platformě Android. Dále popisuje použité techniky a externí knihovny při řešení problému interakce jME a Androidu a při práci s objekty v 3D scéně a jejich způsob implementace.
L-systémy ve 3D grafice
Marček, Ján ; Zuzaňák, Jiří (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Modelovaním pomocou L- systémov vzniká veľké množstvo problémov, ktoré sú analyzované a riešené v tejto práci. V práci je rozobratá tematika L - systémov, s využitím jME grafického rozhrania, ktorá vedie k vytvoreniu aplikácie pre generovanie krajinky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.